قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

مرکز تحقیقات شهید دکتر شهریاری در راستای تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان و حمایت از طرح ها و ایده های نو ، دانشجویان و نخبگان دانشگاهی را جهت تحقق طرح ها و ایده هایشان دعوت به همکاری می نماید . این عزیزان می توانند برای تعیین زمان جلسه به منظور تعیین شرایط همکاری و بیان ایده ها و طرح های خود در زمینه ارتباط علم با صنعت، بومی سازی تجهیزات ، ارتقای محصولات و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز رشته های مختلف ، مشخصات و شماره تماس خود را به رایانامه sshrc@chmail.ir ارسال نمایند. (مشخصات شامل نام و نام خانوادگی ، شماره تماس، مدرک  و رشته تحصیلی می باشد.)

منبع : sshrc.ir


انعکاس در دیگر رسانه ها :

خبرنامه دانشجویان ایران : اطلاعیه مرکز تحقیقات دکتر شهریاری 

سایت دانشگاه شاهد : دعوت به همکاری مرکز تحقیقات شهید دکتر شهریاری

رسانه الکترونیکی تابش کوثر : اطلاعیه مرکز تحقیقات دکتر شهریاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۴

زمانی علمای اهل تسنن مرحوم علامه امینی (صاحب کتاب الغدیر) را برای صرف شام دعوت می‌کنند. اما علامه امینی امتناع می‌ورزد و قبول نمی‌کند. آن‌ها اصرار می‌کنند که علامه امینی را به مجلس خود ببرند.

به علت اصرار زیاد علامه امینی دعوت را می‌پذیرد و شرط می‌گذارد که فقط صرف شام باشد و هیچ گونه بحثی صورت نگیرد ، آن‌ها نیز می‌پذیرند. پس از صرف شام یکی از علمای اهل سنت که در آن جمع زیادی از علما نشسته بود (حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر) می‌خواست بحث را شروع کند که علامه امینی گفت: قرار ما این بود که بحثی صورت نگیرد.

اما باز آن‌ها گفتند: پس برای متبرک شدن جلسه از همین جا هر نفر یک حدیث نقل کند تا مجلس نورانی گردد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۳