قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

حاشیه‌ای بر مسابقات رباتیک قهرمانی جهان در مکزیک

عـلم بهتر اسـت یا فـوتبال ...

خبرنامه دانشجویان ایران: در روز هایی که اخبار نقل و انتقالات فوتبال سوژه اصلی رسانه ها بود و هست و اخبار قراردادهای میلیاری فوتبالیست‌ها مطرح می شود، دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در کشور مکزیک قدرت علم و توانایی خود را به رخ جهانیان می کشیدند . (اینجـــا)

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مسابقات رباتیک قهرمانی جهان که اخیرا در مکزیک برگزار شد بهانه ای شد که یکی از دانشجویان تیم دانشگاه شاهد تهران دست به قلم شود و دغدغه ها و مشکلاتی که در این سفر متوجه آنها شد به نگارش دربیاورد.
 
گفتنی است از بین بیش از 30 تیم متقاضی در این مسابقات، تیم دانشگاه شاهد توانست به جمع 12 تیم برتر راه یابد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

درست زمانیکه صحبت از بی سابقه ترین قرارداد تاریخ فوتبال کشور است، زمانیکه دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال از قرارداد دو و نیم میلیاردی یک بازیکن خبر می دهد، زمانیکه خبر از پیشنهاد دو میلیاردی یک باشگاه به یک بازیکن می رسد، زمانیکه خبر از بستن تیمی با 30 میلیارد تومان مطرح می شود، یکی از دانشگاه‌های تهران نمی‌تواند هزینه اعزام تیم رباتیک خود را که متشکل از 6 دانشجو است، به مسابقات جهانی مکزیک به طور کامل تامین نماید و این تیم باید با مشکل مواجه شود؛ مشکلی که در مقایسه با قرارداد بازیکنان فوتبال قابل صرفنظر است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۱ ، ۲۰:۲۶

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های فنی ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک مسابقات جهانی مکزیک و در بخش Pass and Shoot Challenge، تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر قهرمان شد و تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین در جایگاه دوم ایستاد.

خبرگزاری فارس: موفقیت تیم‌های دانشگاهی ایران در مسابقات روبوکاپ 2012 مکزیک+نتایج کامل

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ 2012 مکزیک با حضور موفقیت‌آمیز تیم‌های دانشگاهی ایران به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۴