قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های فنی ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک مسابقات جهانی مکزیک و در بخش Pass and Shoot Challenge، تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر قهرمان شد و تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین در جایگاه دوم ایستاد.

خبرگزاری فارس: موفقیت تیم‌های دانشگاهی ایران در مسابقات روبوکاپ 2012 مکزیک+نتایج کامل

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ 2012 مکزیک با حضور موفقیت‌آمیز تیم‌های دانشگاهی ایران به پایان رسید.

* Parsian و MRL دو تیم ایرانی در جایگاه اول و دوم بخش فنی

در رقابت‌های فنی ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک و در بخش Pass and Shoot Challenge ، تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر قهرمان شد و تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین در جایگاه دوم ایستاد . مقام سوم هم به تیم ER-Force از کشور آلمان رسید.

در بخش Pass and Intercepted Challenge تیم Skuba از کشور تایلند قهرمان شد و تیم‌های ایرانی MRL و Parsian به ترتیب دوم و سوم شدند.

* Omid دانشگاه شاهد در جمع 12 تیم برتر جهان

به گزارش فارس، در گروه اول مسابقات لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک، تیم Omid از دانشگاه شاهد با کسب تساوی برابر تیم RoboIME برزیل، برد مقابل NEUIslanders ترکیه و قبول شکست برابر تیم‌های ZJunlict و Skuba از چین و تایلند، 4 امتیاز به ‌دست آورد. بدین ترتیب در پایان مرحله گروهی، تیم Omid پس از تیم‌های چین و تایلند بعنوان تیم سوم گروه اول با صعود به مرحله حذفی به جمع 12 تیم برتر جهان راه یافت.

* صعودImmortals،‌ MRL  و Parsian به جمع 8 تیم برتر جهان

اما در گروه دوم این رقابت‌ها، تیم Immortals از دانشگاه علم و صنعت با کسب چهار پیروزی برابر تیم‌های ThunderBots کانادا ، BRocks ترکیه ، RoboFEI برزیل و RoboJackets آمریکا ، با کسب 12 امتیاز به‌عنوان تیم اول گروه دوم مستقیما به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

همچنین در گروه سوم، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پس از تساوی برابر تیم RoboDragons ژاپن، با پیروزی مقابل تیم های Warthog برزیل ، Tigers آلمان و Eagle_Knights مکزیک ، 10 امتیاز کسب کرد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ژاپن در جایگاه نخست گروه سوم قرار گرفت و مستقیما به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

در گروه چهارم، تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تساوی برابر KIKS ژاپن و پیروزی مقابل STOXs کلمبیا و ER-Force آلمان با کسب 7 امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم گروه چهارم ایستاد و به مرحله حذفی صعود کرد.

براین اساس، در پایان مرحله گروهی این مسابقات هر 4 نماینده جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های خود صعود کردند.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های Omid و Parsian با هم روبرو شدند که به ناچار یکی از این دو تیم ایرانی باید با رقابت‌ها خداحافظی می‌کرد. در این دیدار تیم Parsian  موفق شد با دو گل تیم Omid دانشگاه شاهد را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم Immortals دانشگاه علم و صنعت که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رفت در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 شکست را برابر تیم Skuba از تایلند پذیرفت. فینال سال گذشته مسابقات جهانی نیز بین این دو تیم برگزار شد که در آن دیدار هم تیم دانشگاه علم و صنعت، نتیجه را 5 بر 1 واگذار کرد و مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی را کسب کرده بود.

در دیگر دیدار این مرحله باز هم تیم‌های ایرانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم Parsian از دانشگاه امیرکبیر موفق شد تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین را پس از تساوی در وقت قانونی، در ضربات پنالتی شکست دهد و با حذف این تیم  به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

* Parsian دانشگاه امیرکبیر در جایگاه چهارم جهان

در مرحله نیمه نهایی، تیم Parsian  با قبول شکست 5 بر 1 مقابل تیم Skuba از تایلند از رسیدن به فینال باز ماند . در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ZJUNLict از چین با شکست تیم Kiks از ژاپن به فینال مسابقات راه یافت.

در دیدار رده بندی تیم Parsian  نتیجه را به تیم Kiks واگذار کرد و به جایگاه چهارمی جهان رضایت داد.

در نهایت و در دیدار پایانی تیم Skuba موفق شد با شکست تیم ZJUNLict برای چهارمین سال متوالی قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی