قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

وبلاگ امیرحسین حاجی حسینی

قلم

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

دعای عهد - قابل چاپ

دعای عهد - صفحه اولدعای عهد - صفحه دوم

التماس دعا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۸

باسمه تعالی

نمی‌ دانم شما صبحتان را چگونه آغاز می ‌کنید؟ با نام که؟ با یاد که و چگونه؟ بعضیها بهترین عشق دنیا نصیبشان شده و هر روز را با یاد و نام او شروع می‌ کنند . این شروع که نوعی نیایش و سرود صبحگاهی عاشقان امام مهدی عجل الله ‌تعالی ‌فرجه است ، به «دعای عهد» مشهور است . یکی از نزدیکان امام خمینی (ره) می‌گوید: «یکی از چیزهایی که امام در روزهای آخر به من توصیه می ‌کردند، خواندن دعای عهد بود . ایشان می ‌گفتند : صبحها سعی کن این دعا را بخوانی ؛ چون در سرنوشت دخالت دارد .

 

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱
خبرنامه دانشجویان ایران: آیین بزرگداشت شادروان مرحوم «معین رئیسی» امروز (چهارشنبه) در مسجد دانشگاه تربیت مدرس با حضور دانشجویان مختلف از سراسر کشور، سیاسیون، اساتید حوزه علمیه برگزرا شد.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مراسم که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد، چهره هایی همچون ثقفی رئیس دانشگاه شاهد، صادق واعظ زاده، فرهاد رهبر، آیتی معاون دانشجویی وزیر بهداشت، متکان معاون وزارت علوم، عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، فروز رجایی فر، پدر شهید احمدی روشن، آیت الله قرهی و حجت الاسلام پناهیان حضور داشتند.
 
گفتنی است در این مراسم علاوه بر اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، نمایندگانی از بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت و جامعه اسلامی دانشجویان حضور داشتند.
 
در مراسم بزرگداشت دانشجوی مجاهد عرصه علم و ایمان،  حجت الاسلام پناهیان سخنانی را درباره جهاد و شهادت به منظور دلگرمی دوستان و خانواده ایشان بیان کرد.

پناهیان با بیان اینکه جهاد و شهادت مرگ کسی را جلو نمی اندازد، بیان کرد: ممکن است کسی جبهه نرود ولی باز هم همان زمان بمیرد. اینقدر که اشتیاق به خدا داشته باشند که بدانند هر قدمی که  در جهت تحکیم نظامی که  بعد از امیرالمومنین آمده است و باید توجه می کردند اما از این بالاتر شوق زیاد جهاد و ملاقات با خداست.
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۲

انا لله و انا الیه راجعون

معین رئیسی به رحمت حق پیوست .

روحش شاد

مراسم تشییع پیکر معین رئیسی فردا ساعت 9 صبح


اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را 

به دل هرگز نمیدادم خیال آشنایی را



هنوز 4 سال نشده که برای اولین بار باهاش صحبت کردم . روزای اول دانشگاه ، تو روزایی که هنوز با کسی خیلی صمیمی نشده بودم و حتی شماره ای هم از هم نداشتیم ، سر کلاس برنامه نویسی اومد کنارم نشست .

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۳

بعدا نوشت ، دوم شهریور : انا لله و انا الیه راجعون . معین رئیسی به رحمت حق پیوست . 



خبرنامه دانشجویان ایران : معین رئیسی یکی از فعالین دانشجویی و عضو اسبق تحریریه «خبرنامه دانشجویان ایران» چهارشنبه شب در تصادفی دچار حادثه سخت شد که از تمام مخاطبین این پایگاه خبری تقاضا مندیم در عبادات خود وی را از دعاهای خیرتان برای شفای این دوستمان بی نصیب نگذارید.

 
شیخ کفعمى در کتاب بلد الامین از حضرت زین العابدین علیه السّلام دعایى نقل کرده و فرموده:این دعا را مقاتل بن سلیمان از  آن حضرت روایت کرده و گفته: هرکه این دعا را صد مرتبه بخواند و دعایت اجابت نشود پس‏ مقاتل را لعنت کند.و آن دعا این است:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۲